یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
بیانیه لشکر فاطمیون

لشکر فاطمیون با صدور بیانیه‌ای در پی شهادت سیدحسن نصرالله، گفته است که اگرچه فقدان «سید مقاومت» و شمار دیگری از فرماندهان و رزمندگان جبهه حق علیه باطل، ضایعه‌ای المناک و جبران ناپذیر به شمار می‌رود، اما نه تنها خللی در عزم جبهه مقاومت به وجود نیاورده است، بلکه عزم ما را برای به خاک مالیدن پوزه این سگ هار منطقه دو چندان کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ در پی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان این جنبش، لشکر فاطمیون بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه لشکر فاطمیون به مناسبت شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا» احزاب/۲۳

سید آزادگان و مجاهدان فی سبیل‌الله، سیدحسن نصرالله، شهید زنده، با بیش از سه دهه ایستادگی در برابر دشمن سفاک صهیونیست، پس از سال‌ها مجاهدت خستگی‌ناپذیر، بر اثر حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل شد و روح پاکش در جوار رحمت الهی قرار گرفت.

«شهادت»، بزرگی و شرفی بود که شهید بزرگ راه آزادی قدس، علمدار مقاومت و تندیس صداقت از اجداد طاهرینش به ارث برده بود؛ «هنیئا له».

شهادت این عالم فرزانه مجاهد را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا له الفداء و همه دلدادگان مقاومت و آزادی قدس شریف تبریک و تسلیت عرض نموده، برای آن شهید بزرگ و سایر همرزمانش علو درجات را از محضر باری تعالی خواستاریم.

در امتداد لیک جهانی جبهه آزادی قدس شریف، «لشکر فاطمیون» اعلام می‌دارد اگر چه فقدان «سید مقاومت» و شمار دیگری از فرماندهان و رزمندگان جبهه حق و باطل، ضایعه‌ای المناک و جبران ناپذیر به شمار می‌رود، اما نه تنها خللی در عزم جبهه مقاومت به وجود نیاورده است، بلکه عزم ما را برای به خاک مالیدن پوزه این سگ هار منطقه دو چندان کرده است.

به اذن الهی و در کنار تمام آزاد اندیشان، آزادی‌خواهان و بزرگ‌مردان آزادی مسجدالاقصی و با عزمی راسخ ضمن اعلام حمایت کامل از برادران مجاهد حزب‌الله لبنان، آمادگی خود را برای رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث صهیونیستی اعلام کرده و ان‌شاءالله تعالی، در کنار سایر نیروهای مقاومت منطقه، ضربه نهایی را بر پیکره فرسوده رژیم رو به زوال صهیونیست وارد خواهیم ساخت.

به زودی و همان‌گونه که پیش‌تر طعم تلخ شکست را به گروه تروریستی «داعش» چشاندیم و پایان آن گروهک مزدور و عامل اجرایی آمریکا و شرکای جنایتکارش را در کنار دیگر رزمندگان جبهه مقاومت رقم زدیم، این‌بار رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیست را به اذن الهی، از این جنایت نابخشودنی پشیمان خواهیم کرد و با محو آنان از روی زمین، طومار جنایات‌شان برای برای همیشه درهم خواهیم پیچید و در قدس شریف دوشادوش برادران شیعه و سنی خود در جبهه جهانی آزادی فلسطین عزیز نماز خواهیم خواند؛

«فإن حزب الله هم الغالبون».

بی‌شک سالروز عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی که توسط برادران فلسطینی‌مان بر پیکره نحیف و تار عنکبوتی رژیم صهیونی وارد شد صحنه‌ای جدید را برای آزادی قدس شریف رقم خواهد زد. ان‌شاءالله...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha